torsdag den 25. juli 2013

Count down

Om præcis ti dage befinder jeg mig på et fly mod New York. For første gang i mit liv skal jeg stå på egne ben og samtidig være på virkelig dybt vand - altså sådan rigtigt.  Overglad. Spændt. Forventningsfuld. Nervøs. Skrækslagen? Nærmere en blanding og utroligt nok, glæder jeg mig ufattelig meget til det hele. Til at opleve, prøve, lære, lykkes, fejle! Elleve timers flyvetur med flyskift i Heathrow, England venter forude. USA venter forude, og jeg er klar. Kufferten skal bare pakkes - det gør den desværre ikke af sig selv. Suk!

Translate: In exactly ten days I'll find myself on a plane to New York. For the first time in my life, I have to stand on my own two feet while being out of my depht - for real! I'm so happy. Excited. Expectant. Nervous. Terrified? Further a mix of all of it, and I'm really looking forward to everything. To discover, try, learn, succeed, fail. Eleven hour flight with change of aircraft in Heathrow, England lies ahead. United States lies ahead and I'm ready! The suitcase just has to be packed - unfortunately, it doesn't do it by itself.


Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jeg er med Cultural Care :-)

    SvarSlet
  2. Hi Louise, I love your blog! Would you be interested to have your blog on our the Cultural Care Au Pair website? Please send me an email at: aupair.dk@culturalcare.com. All the best, Emma Wenström

    SvarSlet