mandag den 19. august 2013

Fitnesscenter og togbanebyggeri

... beskriver mere eller mindre min dag. Mit skema for denne uge er anderledes end normalt, da den yngste af mine hostbørn er hjemme fra sommercamp. Jeg har derfor fri i morgentimerne, starter arbejdet klokken elleve og arbejder så dagen ud. For ikke at sove al min fritid væk, stod jeg tidligt op i morges, begav mig atter ned i byen for endnu engang at finde det fitnesscenter, min hostdad har meldt mig ind i. Nu hvor jeg er så heldig, ikke selv at skulle betale mit medlemskab, har jeg ikke længere en undskyldning for ikke at træne, så centeret skulle altså findes. Ud fra en detaljeret forklaring givet af min hostdad, fik jeg endelig fundet det, fik mit medlemskort og dernæst trænet en times tid. Det blev kun til lidt individuel træning på henholdsvis løbebåndet og en anden underlig maskine, før jeg tog hjem igen. Skal helt klart have undersøgt centeret nærmere, da der både er tennisbaner, basketball hal, indendørs pool samt hold, (bodypump, yoga, pilates, spinning, zumba osv.) som man kan melde sig til. Vildt fedt.
Omkring elleve startede min arbejdsdag, hvis man kan kalde det arbejde. Jeg havde den mindste dreng for mig selv, hvor vi efter hans frokost (Moderen leverede ham McDonalds mad, som ønsket. Ja, det er skørt) legede vi med hans kæmpe tøjdyr, byggede papirflyvere og byggede derefter en kæmpe togbane på øverste etage. Det havde vi meget sjov med, hvorefter jeg fik ham placeret med min Ipad, og han derfor den næste stykke tid var godt beskæftiget. Jeg morede mig bare fra sidelinjen, eftersom han prøvede at efterligne den danske kommentator i Zulu Jævleræs spillet. Det lød vildt sjovt. Da jeg havde fri, tog jeg ned i downtown for atter at mødes med tre tyskere samt spise Georgetown Cupcakes igen igen. Det er seriøst svært at modstå noget så lækkert, og jeg kan så bruge indtagelsen af yderst lækkert men særdeles kaloriefyldt amerikanermad som endnu en motivation til brugen af mit fitnessmedlemskab.


Translate: Exercising and building railway lines... It describes more or less my day. Me schedule this week is different than usual, as the youngest of my host kids are staying home from summer camp. Then I 'm off in the morning instead, start my work at eleven o'clock and then I have to work the rest of the day. I got up early this morning, went downtown to find the gym, my hostdad have signed me up for. Now that I'm so lucky, that I not have to pay the membership myself, I no longer have an excuse not to do some exercise while I'm here. This time I actually found the gym, got my membership card and did some exercise for about an hour. This time I only did some individual training, but I definitely have to try some of the other things too. The gym offers a lot of things - tennis, basketball, an indoor pool and classes as body pump, yoga, pilates, spinning, zumba, etc. Pretty nice! At eleven my work started. I had to take care of the youngest boy. After his lunch (the boy wanted McDonald, and the mother went out to get it for him. Yeah, it's crazy) we were playing with his toys, building paper airplanes and building a giant railway line on the top floor. That was so much fun. Afterward  he played on my Ipad, and I had a lot of fun watching him playing danish games. He tried to imitate the danish speaker in the game, and it sounded hilarious! When I was off, I went to downtown once again to meet with three German girls. We bought Georgetown Cupcakes - again! It is seriously hard to resist something so delicious. Then I can use the intake of unhealthy american food as another motivation for the use of my gym membership. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar