fredag den 23. august 2013

Siden sidst har jeg....

.. været i Ikea. Spist take-away gange to. Været på restaurant. Haft lange arbejdsdage. Bagt pulverkage. Løbet en time på løbebånd. Bøvlet med umulige unger. Været på posthuset hvor alt indhold, der sendes ud af landet samt prisen på dette, skal noteres ned. Set underlig amerikansk mad. Shoppet og derfor langet penge over disken. Været til au pair møde. Prøvet at tale mig fra en personlig træner i fitnesscenteret uden held. Mødtes med nye menneske. Hørt de mest mærkelige og chokerende au pair historier. Drukket Starbucks White Chokolate Mocha. Været yderst kreativ. Haft dejlige øjeblikke med min hostfamilie. Overbevist mig selv om, at mine nye Nike Free sko ikke er velegnet til løb, og jeg derfor er nødt til at købe nogle nye. Fortalt min mor, at jeg ikke har hjemve. Planlagt spændende ting for de næste par måneder her i staterne. Spist alt for meget mad. Blandet dansk og engelsk i mine samtaler. Fået dekoreret mine negle, som en del af mit arbejde, og har desværre ingen neglelakfjerner. Glædet mig som en sindssyg til denne weekend. Haft det godt.


Translate: Lately I've ... Been to Ikea. Eaten take-away twice. Been at a restaurant. Had long working days. Baked cake from a package. Done an excersice on the tread mill for one hour. Had trouble with my hostkids. Been at the post office where all the stuff in the package and the price of it had to be noted. Seen weird American food. Been out for shopping and used too much money then. Been to an Au Pair meeting. Tried to talk me out of a personal trainer at the gym without success. Met new friends. Heard the most strange and shocking au pair stories. bought Starbucks White Chokolate Mocha. Been creative. Had wonderful moments with my host family. Convinced myself that my new Nike Free shoes are not suitable for running, and then I have to buy some new ones. Told my mother that I'm not homesick. Planned a lot of exciting things for the next few months in the states. Eaten too much food. Mixed Danish and English in my conversations. Had my nails decorated with purple nail polish as a part of my work, and I sadly haven't nail polish remover. Been looking forward for this weekend. Had a great time and been doing well. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar