søndag den 15. september 2013

Color in motion 2013

Sikke en dag. Kan næsten ikke få armene ned igen. Jeg har virkelig grint i dag - danset - sunget - løbet - og ikke mindst set dum ud. Dagen har stået på solskin og masser af farver. Alle farver. Caja og jeg brugte morgenen på RFK Stadium i Washington DC til Color in Motion, som er et fem kilometers løb, hvor der blev skudt med farver. Vi stod tidligt op for at klargøre os for dernæst at tage metroen. Vores outfit stod på hvid t-shirt, neonfarver og danskerflag, og humøret var højt, da vi forlod Bethesda. Da vi ankom til stadionet var der allerede tusinde mennesker, musikken spillede og stemningen var i top. Efter   en lang kø og 40 minutters venten fik vi endelig afleveret vores tasker ved bag check, og så var vi ellers klar til en fest af et løb. Sjovt var det! Der var farver over alt, og vi lignede seriøst en farvepalet, da vi kom i mål. Det var helt vildt fedt, og jeg tror billederne taler for sig selv!
Efter en festlig formiddag stod vi atter på metroen med Washington midtby som næste stop. Shopping og frokost var på eftermiddagsprogrammet. Dækket af farver begik vi os ind i den nærmeste butik for at låne et toilet, og der blev da også sendt store blikke fra både ekspedienter og kunder. Efter et ihærdigt forsøg på bare at se nogenlunde præsentabel ud igen, måtte vi mere eller mindre opgive det sidste. Især jeg var en smule ked af den nye hårfarve, jeg havde fået anskaffet mig. Ja, med yderst blondt hår fra naturens side, frygtede jeg et par måneder med blåt hår, og derfor var butikkernes spejle en pinsel for mig lige i dag. Trods et par komplimenter med på vejen fra nogle piger, som åbenbart så en ny hairstyle i lyst hår med et twist af lyseblå, ja så var jeg desværre ikke fan. Shoppet fik vi gjort lidt, en bid mad lige så, og China Town blev da også besøgt.
Caja er taget hjem, jeg har huset for mig selv og den står derfor på hygge resten af aftenen. Billetterne til NYC er bestilt, og jeg forkæler mig selv med John Mayer musik og tanken om koncert snart. God weekend til alle!


Translate: What a day. Can barely get my arms down. I really laughed today - danced - sang - did the run. The day has been wonderful. Lots of colors. Caja and I spent the morning at RFK Stadium in Washington DC to Color in Motion, which is a 5k run with color exploding. We got up early to take the metro. Our outfits were white t-shirt, neon colors and Danish flags and text in our faces and on our legs. When we arrived at the stadium, there were already thousands of people, the music was loud and the atmosphere was amazing. After 40 minutes of waiting we finally got handed our bags at the back check, and then we were totally ready for the race. We had so fun! There were colors everywhere, and we looked like a color palette, when we crossed the line. It was really cool. After the run we made it to DC. Covered by colors we found the nearest store to borrow a toilet - everyone was staring at us. I was a little bit upset by my new hair color - blue! With naturally blond hair I feared a few month with blue hair, cause I tried that before. Not good at all. I wasn't a fan, even though some girls gave me compliments and saw blond hair with a twist of blue as a new hairstyle. In DC we did a little bit of shopping, got a great dinner and visited China Town. Now I'm at home, Caja left and I have the house to myself. I just want to relax and enjoy the rest of the evening. The tickets for NYC is ordered, and I will have some Louise-time with John Mayer songs and the thought of the upcoming concert. See you! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar