fredag den 13. september 2013

De sidste par dage har jeg....

..... Set min første NFL kamp i TV uden at fatte en skid og samtidig været yderst skuffet over, at Washington Redskins tabte kampen. Spist Frozen Yoghurt. Svunget hofterne til Zumba. Følt mig sund og usund på samme tid. Tegnet. Fået løn og brugt den. Haft skønne dage med mine hostbørn. Blevet registreret til the color in motion run. Leget med Lego. Fået at vide af den ældste dreng, at han elsker mig - det varmer. Skypet med Caja i 2 timer og 45 minutter. Sovet middagssøvn.Tænkt på min familie og venner derhjemme. Løbet ni kilometer. Været sulten. Købt søde gaver. Mødt en ny au pair. Været chokeret over, at en næsespray kan koste 836 kr - ja, du læste rigtigt. Løbet yderligere 8 kilometer. Set Topmodel. Gjort internetkøb. Fundet kloge ord på gulvet. Svømmet baner. Haft High School musical sange på hjernen. Holdt "lav-så-lidt-som-muligt" dag. Glædet mig.


Translate: Lately I've ..... watched my first NFL game on TV without understanding a damn thing - I was disappointed that the Washington Redskins lost the game. Eaten Frozen Yogurt. Joined a Zumba class. Felt healthy and unhealthy at the same time. Done some drawings. Got my salary and used it. Had wonderful days with my host children. Been registered for the color in motion run. Played with Lego. Been told by my oldest boy, that he loves me - so cute. Skyped with Caja for 2 hours and 45 minutes. Taken a nap. Had my family and friends on my mind. Done a 5,5 miles exercise on the tread mill.  Been hungry. Bought sweet gifts. Met a new au pair. Been shocked that a nasal spray can cost $152. Done a 5 miles exercise on the tread mill too. Watched Top model. Made internet shopping. Found a note on the floor with wise words. Done a swimming exercise. Had High School Musical songs on my mind. Had "Do-nothing-just-relax-in-bed" day. Looked forward to a lot of great things. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar