lørdag den 23. november 2013

Lang uge med sygdom og søde pakker

Sidste uge var lang at komme igennem. Syge børn fra tirsdag til fredag, puha! Dette resulterede i en smule mere arbejde, end skemaet sagde. Dog havde jeg stadig tid til fitness - godt nok som det eneste. Tre gange blev det til denne uge - en af gangene med en løbetur på 10 km. Det går fremad med formen. Onsdag tog jeg hen til Montgomery College for at finde ud af noget med klasser. Formåede at gå derfra endnu mere forvirret end før. Skolesystemet herovre er simpelthen ikke til at finde ud af altså! Dyrt er det også, og ligeledes skal man igennem samtlige tests for at kunne ansøge. Pokkers. Hvorfor skal man igennem en matematiktest for at studere photography en gang om ugen?
Social har jeg ikke ligefrem været denne uge. Har været bombet om aften. Bombet, som tidligt i seng. Derfor har ugen været grå og kedelig. Dog har jeg fået pakker. To fra min skønne familie hjemmefra med en december advents kalender. Kærlighed til dem! Ligeledes kom min pakke med tøj fra Asos. Utroligt hvor meget post kan lyse ens dag op.
I går havde jeg heldigvis tidligere fri. Jeg mødtes med Caja downtown Bethesda til aftensmad på en hyggelig italiensk restaurant. Dernæst stod den på biograftur: "The hunger games: Catching fire". Udsolgt var den til den forestilling, vi ønskede, så vi måtte vente en ekstra time. Biografen var fyldt, og der var allerede kø til salen en halv time inden start. Vi købte en stor popkorn - som i giga her - en hel spand. Bare for sjov, og fordi det var en helaftensfilm. Igennem den kom vi ikke - og ligeledes måtte vi smide sodavand, vingummier og chokolade ud efter filmens afslutningen. Vi kunne gå forspiste hjem og rundede mit værelse omkring halv et. Halv fire gik vi i seng, hele verdenssituationen skulle lige vendes først. Her til morgen vågnede jeg op - syg. Tror det har været en blanding af for meget usundt aftenen forinden, samt smitten fra mine host børn. Meget værd har jeg i hvert fald ikke været i dag. Måtte til min egen skuffelse droppe den planlagte baskeball kamp i DC her til aften med nogle tyske au pairs. DC Wizards og NY Knicks skulle spille. Ville så gerne have været afsted, fordi det kunne være en fed oplevelse, men også fordi, det ellers var penge lige ud af vinduet. Men sådan blev det ikke. For at rette op på skaden, har Caja og jeg købt billetter til Redskins vs. Giant på søndag. Det bliver godt.

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar