fredag den 9. maj 2014

Negativitet, BE International night og sommer i Bethesda

Sommeren er kommet. 29 grader - stik den kolde Danmark. Humøret kunne dog blomstre mere, end det gør nu. Som forrige indlæg så dejligt positivt udtrykker, har jeg pt en mindre kontrovers med mig selv og børn. Når man ikke tror, det kan blive værre - ja så kan det. Der er opstået nogle problemer med min sidste ferieuge, som er ret så problematisk, når der allerede er bestilt fly. Ja, jeg springer snart i luften. Tør næsten ikke bevæge mig udenfor døren i frygt for, at det rent faktisk vil ske. Krydser alt, hvad der kan krydses for, at det løser sig. For det så ikke også skal være løgn, er alle dagens planer også gået i vasken. Den mindste blev lige pludselig "syg" i går aftes, og min hostmor forbarmede sig og lod ham blive hjemme i dag. Og nej, han fejler intet. Pylderi - jeg siger det bare. Dette betyder så, at jeg skal arbejde hele dagen, og alt det planlagte er blevet kylet langt væk.
Dette var så dagens afreageren og sure opstød. For lige at opveje alt negativiteten (hvis det overhovedet kan lade sig gøre), så var onsdag aften rigtig hyggelig. Der var jeg med børnene til International Night på deres skole. Her blev der repræsenteret 49 forskellige lande - alle elever fra skolen. Der blev sunget sange, lavet optræden og spist internationalt mad. Det var et rigtig fint arrangement, hvor den ældste skulle danse. Ikke noget han just glædede sig til. Det var dog vildt sjovt, og han gjorde det mega godt. Koncentreret var han. Han er nu kær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar