søndag den 18. maj 2014

Travl men yderst god weekend!

Så er denne weekend også ved vejs ende. Det har været en god en af slagsen bestående af lidt af hvert. Har kun ni weekender tilbage før den står på besøg hjemmefra, og jeg har en masse at nå.
Fredag aften stod den på udendørshygge med mine hostbørn, og senere mødtes jeg downtown Bethesda med Denise. Der er så hyggeligt om sommeren med lys og musik. Efter dette tog vi i biografen, hvor vi så "Neighbors" - helt klart anbefalelsesværdig og hylende morsom. Lørdag havde jeg en museums-klasse i DC om formiddagen for at få anskaffet mig mine sidste credits. Efterfølgende mødtes jeg atter med Denise, hvor vi slentrede en smule rundt i hovedstaden for dernæst at tage metroen til King St-Old Town i Alexandria, Virginia. Der brugte vi eftermiddagen langs vandet og nød bare det skønne sommervejr. Alexandria er rigtig smuk og minder mig meget om skønne Georgetown. Her stod den på Starbucks, massere og snak og planlægning af en masse sjove ting. I dag har jeg haft au pair møde i Potomac. Bare en lille komsammen for hyggens skyld. Komsammen med kagebord. Alle au pairs skulle medbringe en dessert, og der var derfor søde sager til den store guldmedalje. Sikke en kaloriebombe. Efterfølgende tog Denise, Stephanie og jeg på roadtrip. Vi kørte til Harper's Ferry for at hike og se solnedgangen. Vi formåede dog at fare en smule vild, så vi stoppede ind for at spørge om vej. Vi kørte op af indkørslen hos nogle mennesker, der stod og pakkede deres biler ud. Har aldrig set en smile så meget, som den unge fyr, der tog imod os, gjorde. Vi var seriøst flade af grin. Han forklarede vejen, vi takkede og kørte videre. Vi fandt frem til parkeringspladsen og fandt vores trail. Der gik ikke fem minutter før fyren fra før dukkede op ud af det blå. Vildt mærkeligt. Han forklarede os vejen til "the overview" og løb så i forvejen. På ruten mødte vi ham og af til, fordi han stoppede op og ventede på os. Tror han ville sikre sig, at vi ikke farede vild. Vildt komisk. Da vi nåede toppen, var han der også, og han brugte nærmest hele dagen der. Tror ikke han forstod, at vi klarede os fint uden hans hjælp, men han var flink, og han hjalp os da med fotograferingen. Vi blev på toppen for at se solnedgangen. Det var skønt der. Så stille og fredeligt. Havde bare lyst til at blive deroppe forevigt. Det var et yderst smukt syn, og vi fik taget så mange gode billeder. Oploader dem senere!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar