mandag den 14. oktober 2013

Did you just say that?

Kan i aften gå i seng med et smil på læben! Jeg har i dag shoppet og hygget med nogle dejlige unger. Især den mindste har været rigtig sød i dag - wow ja! Det kan faktisk lade sig gøre. Har igennem mine to måneder her i staterne skrevet underholdende citater ned sagt af mine host børn. Dem vil jeg lige dele med jer, så i også kan få smilet frem:

Louise: "Smile, you are prettier when you're smiling"
C: "Did you just say pretty?"
Louise: "What else then? Handsome?"
C: "That's better!" 

"I have to bring a picture of my pet, but I don't have a pet, so I'll just bring a photo of my brothers" 

"I want to wear matching clothes, but it doesn't matter with my underwear. No one's gonna see them anyway. Hopefully not" 

"I just want to go and find my pets. They are not for real, but they are pets" 

"Moooom, I'm just crying because I'm unique" 

"We have to spy the grown-ups to the next party, because the grown-ups have all the juicy stuff"

"Cats have nine lives. They die and come back, and die and come back"

"Pants who are almost pants are still pants, right?"

"If you do things backwards they are quicker"

"I'm a naked belly dancer, and I check my booty in the mirror"

"Poop takes long time for some people and in my family it takes long time" 

2 kommentarer:

  1. Hahahaha!!! Måtte lige have min latter ud, det er da for sjovt.

    p.s følger med på din super fede blog, er selv au pair i Californien, tager hjem om 4 ugers tid, men super fedt at læse om din første tid herovre, de 2 første måneder var bare heller ikke spor lette for mig skal det lige siges!!! Hæng i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der bliver sagt nogle sjove ting af og til. Især min pige siger de mest underlige ting - så underlige, at jeg tit må bryde sammen af grin, haha! En fornøjelse ;-)

      Dejligt med noget positivt respons på bloggen og dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste med lidt små problemer ind imellem. Men ja, jeg hænger i og tak! Håber du har haft et skønt år i Cali og er klar til at vende snuden hjem :-)

      Slet