torsdag den 17. oktober 2013

Siden sidst har jeg ....

Drukket Starbucks Chai Tea Latte med Anna. Leget med perler. Nedlagt henholdsvis ni og syv kilometer i fitness. Set de første halloween dekorationer rundt om i nabolaget. Sovet. Leget death flight med mine host børn, hvor legomænd styrter ned med papirflyvere. Haft et møde i Bethesdas Apple Store omkring min ødelagte Ipad. Været doven og skippet Zumba. Fået kys og knus af mine host børn. Haft lange arbejdsdage. Skypet med søde mennesker. Fået at vide af den mindste, at han elsker mig - hele to gange, wow. Brugt 200 kr på at sende en pakke. Leget "tyr-dine-pain-in-the-ass-kids-ned-med-fodbolde" efter den mindstes ønske (alle aggressioner fra sidste uge, blev lige fyret af der. Var i himlen). Sunget danske godnatsange. Set for meget Hannah Montana - eller bare Disney Channel generelt. Været på restaurant. Nydt det dejlige sommervejr i oktober. Haft en rigtig dejlige uge hos min host familie. Smiler!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar