mandag den 24. februar 2014

At eksplodere....

"You have to deal with this. It's too much. They are really disrespectful and rude. They are making fun of me, not listening at all, imitating and laughing at me. It's too much!"

Med overstående udtalelse stoppede jeg min arbejdsdag. Udkørt og træt af alt. Himler lige engang med øjene. En udtalelse, der resulterede i tudende drenge og en sur hostmom. Skrig og skrål. Jeg er ligeglad. Man skal ikke finde sig i alt. De røg på hovedet i seng. Vist også mistet deres Ipads for de næste par dage - lad os se hvor længe, den holder. Jeg er nok ikke så populær lige nu. Især ikke ved den mindste, kunne det tænkes. Den ældste må have sneget sig ud, for følgende note kom ind af min dør for lidt siden:

"I am extremely sorry for the way I have treated you and am now realizing how it makes you feel. Even if you will not forgive me, I would like to say one more time how sorry I am and I want to say you are the best au pair ever for putting up with me and my horrible attitude. P.S: I used a candy cane pencil - smell it"

Tja, et lille smil kunne alligevel ikke holde sig væk.

3 kommentarer:

  1. årh hvor surt! Hvad skete der? :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare uopdragne unger, som lige skulle spille alt for smarte og ikke ville høre efter overhovedet. Yderst dårlig kombination, når det er sen aften, og man er udkørt. Havde lige brug for, at de skulle sættes på plads. Det blev de, og der har ikke været problemer siden ;-)

      Slet