fredag den 28. marts 2014

Søde veninder, mere sne og endnu engang skolefri

Sidste fredag havde jeg af egen fri vilje, tilbudt min arbejdskraft, da mine hostforældre var lidt i bekneb med børnepasning. Da jeg gik i seng var humøret dog kke på det højeste efter en aften på tværs med både børn og hostfar. Følelsen af manglende tillid efter det store stykke arbejde, man konstant gør, kan slå selv den bedste ud. Godt jeg har en sød hostmom, der forstår at værdsætte. Denne aftens hændelser resulterede i, at jeg mildt sagt flygtede ud af huset dagen efter. Ja, jeg havde brug for lidt luftforandring, så derfor skulle weekenden selvfølgelig bruges med søde venner.
Lørdag morgen mødtes jeg med Svenja til morgenmad på La Madeline. Her fik vi os lidt lækkert at spise, mens den ellers stod på tøsesnak. Det var efterhånden lang tid siden, jeg havde set hende sidt, så det var godt lige at få indhentet alt det forsømte. Efterfølgende tog jeg hjem til Samantha. Hun havde huset for sig selv, så vi tullede bare lidt rundt, inden vi tog i Mall for at kigge på kjoler til Navy Ball. Vi ville bare lige ud at sondere terrænet, da vi egentlig havde snakket om at leje. Dette var dog ikke en skide smart ide, da jeg selvfølgelig forelskede mig i en af de mange flotte kjoler. Sådan som i virkelig forgabt. Jeg har nu en kjole hængende herhjemme med tvivlen, om jeg skal beholde eller returnere. Mange penge er det altså - men flot er den altså også!
Da vi kom hjem fra mall lavede vi bare aftensmad og tog os en lille lur inden planlagt bytur. Bytur blev det ikke meget til, eftersom vi begge var større tilhænger af tøsefilm og is hjemme. Søndag tog vi til DC for at spise Brunch på Nopa i DC med en af hendes kollegaer. Det er et sted, hvor hun ofte har Business Dinners med politikeren Paul Ryan, så det var sjovt at være afsted, fordi alle bare kendte hende.
Ellers har ugen bare forløbet stille og roligt. Jeg var til zumba mandag, har skypet med en masse savnede mennesker hjemmefra, og ellers har jeg bare hygget mig med mine børn. Vi har fået endnu mere sne, og derfor har vi i protest lavet sommerfugle og blomster som dekoration til vinduerne. Vi kalder altså desperat på foråret her. Vi har også bygget en hel del lego, og set oceaner af Disney Channel. I dag har børnene atter fri fra skole (i dag grundet Teacher Meeting), så vi må se, hvad dagen bringer. Forhåbentligt endnu mere hygge. I aften tager jeg hjem til Camilla, da vi skal til Philadelphia i morgen tidlig. Det skal nok blive en rigtig god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar