mandag den 10. marts 2014

Søndagsskole og fremlæggelse af afsluttende projekt

Så er det atter mandag igen. Weekenden har været stille og rolig med skolegang søndag. For at få nogle af mine credits, har jeg taget et weekendkursus bestående af tre separate dage samt en weekendtur til Philadelphia. Lektionerne er nu overstået, lektierne for dette kursus er fortid, og i går stod den på fremlæggelse af afsluttende projekt. Emnet for dette kursus var amerikansk historie - mere specifikt omhandlende Philadelphia, dens betydning for Amerika samt amish folket. Min fremlæggelse havde overemnet "Covered Bridges" - så heldig er man altså, når man får lov at trække emne som nummer 21 ud af 27. Projektet skulle bestå af en skriftlig og visuel del og fremlæggelsen lå på omkring de fem til syv minutter. Det var lige til at overkomme. Med syvogtyve fremlæggelser tog det godt hele dagen. Jeg prøvede noget nyt for en gang skyld. Meldte mig selv forholdsvis hurtigt til at fremlægge, så jeg havde det overstået. Noget jeg ellers aldrig ville have gjort derhjemme, men forandringer fryder. Jeg kunne så slappe af resten af dagen. Kursuset har været fint - faktisk spændende på nogle punkter - og jeg ser nu frem til weekendturen om 19 dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar