fredag den 28. marts 2014

And you just said that..

and totally made my day. For ja, der er ingen tvivl om, at selvom børnepasning kan være en pain in the ass (undskyld mit sprogbrug) ind imellem, så kan selv de mindste ting stadig redde en gå og triviel hverdag. Der er ingen tvivl om, at jeg virkelig holder af mine tre krudtugler, og især deres sjove kommentarer og små bemærkninger kan ikke andet end at bringe smilet frem nu og da. 

"I have a tuxedo and a crown - I'm a king baby"

"A teenage dream would be to paint my nails every day"

"I agree with you, I look like Elvis Presley. I'm looking smoking hot"

"Everyone knows you as my sister. I didn't even tell them that you are my au pair, and when you leave I'll just say that you went to college"

"Do you think she is a hottie or something?"

"My mom just told me, that we have to pick a new au pair soon. That's not going to be easy. That's going to be hard to find one as good as you. My mom said the same"

"I think Frozen jumped of the movie screen. That's why we have all the snow this year"

"I didn't know that a Macbook Pro 13-inches would be so cool. Especially with the danish letters, and it still have all the american letters too"

"Are you married? I'm not very happy that you have rings on your left hand. It means that you are married"




3 kommentarer:

  1. Åååårh hvor er de søde! specielt "Everyone knows you as my sister. I didn't even tell them that you are my au pair, and when you leave I'll just say that you went to college".

    SvarSlet
  2. Louise!! :-) Det lyder til at du har de sjoveste og sødeste værtsbørn - jeg griner ofte højlydt når jeg læser dine blogs! Og er helt enig i, at citatet med "Everyone knows you as my sister" er alt for sjovt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nogle rigtig dejlige værtsbørn, og ja dette citat er ikke til at stå for. Jeg måtte også grine stort, da pigen og den mindste dreng forleden prøvede at overbevise samtlige børn på legepladsen om, at jeg var deres søster. Endnu sjovere er det altså, at de begge har den dejligste mørke farve, mens jeg trækker godt i den anden retning med min albino-hud! ;-)

      Slet