onsdag den 2. april 2014

Blog på Cultural Care

Jeg blev tidligere spurgt, om det var okay, hvis Cultural Care linkede til bloggen på deres hjemmeside, så den var tilgængelig for alle interessede sjæle. Sjovt og en anelse overraskende var det dog, da jeg til morgen bladrede igennem alle opslagene på facebook. Jeg faldt over et opslag startende: "Louise tells about her decision to become an au pair" og måtte tage mig selv i at tænke: "Hov, det er sgu da mig?"


Facebook-opslaget:
Louise tells about her decision to become an au pair - click the link below to read Louise's and also other au pairs' blogs! 
"Travel. As much as you can. As far as you can. As long as you can. Life's not meant to be lived in one place" ... derfor tog jeg springet sommeren 2013, forlod mine trygge danske rammer og begav mig med tusinde sommerfugle i maven og 35 kg oppakning om på den anden side af jorden. 6206 kilometer væk, og jeg fortryder ikke et eneste sekund, at jeg valgte at blive au pair i Amerika. Til dagligt bor jeg ved en amerikansk familie i en hyggelig by nær Washington DC. Med tre hostbørn er dagligdagen travl, og jobbet kan til tider være yderst krævende. Jeg er dog havnet i et dejligt hjem fyldt med energi, sjov og ballade. Jeg har fået et hav af oplevelsesrige minder med i bagagen, og jeg har mødt så mange fantastiske mennesker her. Mange stater er besøgt, og jeg har fået mig "mit andet hjem".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar