søndag den 6. april 2014

Navy ball 2014

Rundede i går de otte måneder her i staterne. Ret vildt at tænke på alligevel. Også fordi at alle de ting, jeg har planlagt for lang tid siden og virkelig har set frem til, begynder at ske nu. I går var en af dem - Navy Ball 2014 afholdt på The Navy Acadamy i Annapolis. Jeg tog afsted med Sam primært, men ellers også alle de andre au pairs, jeg altid omgås. Hun hentede mig klokken fire, hvorefter vi tog hjem til hende for at gøre os klar. Jeg var iklædt den smukkeste kjole, og Sam lagde min make-up. Følte mig virkelig flot og elegant, hvilket var yderst tiltrængt, når ens udseende de sidste mange måneder er gået i total babysitter-mode. Alina og Janne gjorde sig også klar i huset, så da vi alle var klar, tog Alinas host mom billeder af os alle ude i haven. Sjovt var det, også fordi min ældste host dreng havde en playdate med Alinas, så fik også taget nogle søde billeder med ham. Hans kommentar, da han så mig var: "wow, you are going to make some military men very happy tonight" - jeg var flad af grin, han er nu ikke til at stå for. 
Vi tog afsted omkring klokken syv og ankom til akademiet omtrent en time senere. Især Sam og jeg fik mange kommentarer på vores kjoler, at de var så smukke, at vi var virkelig elegante at se på, og at vi lignede modeller. Sikke nogle selvtillidsboost. Der var rigtig mange til selve ballet, og især mange au pairs. Mange af navy fyrene så virkelig unge ud, var lave og ikke vildt pæne, så vi var en smule skuffet over udvalget. Dog var maden god, og vi fandt da også i snak med nogle af fyrene. De ville meget gerne danse, men jeg følte ikke lige for det. Aldersgrænsen trak i den forkerte retning, så vi smuttede hjem før tid. Det var ikke helt som forventet desværre, men vi havde det sjovt med at dresse os up. 

Klokken er nu lidt i syv, har været oppe de sidste 2,5 time. Jeg sidder i lufthavnen med gåraftenens make-up, uglet hår og kun tre timers søvn. Et kønt syn er det nok ikke, men jeg er klar til ferie nu. Længe ventet ferie. Miami og Bahamas, jeg kan næsten ikke vente ✈️☀️🌴🐬

Ingen kommentarer:

Send en kommentar