lørdag den 14. december 2013

Lately...

Den sidste uges tid har stået på fri fra skole grundet minimal sne. Skøre amerikanere altså. Som om de aldrig har set sne før. Tirsdag var der dog faldet nok sne til, at vi kunne bygge en snemand. Dog ikke grundlag nok for lukning af skolerne efter min mening. Vejene var snefri. Kælkning blev det også til, men mere i form af mudderkælkning. Åh som de kære børn dog så ud.
Ellers har ugen stået på en smule fitness, au-pair møde på Cosi med s'mores (skumfiduser, chokolade og kiks), genudsendelse af Victorias Secrets Fashion Show samt en super hyggelig eftermiddag med nogle andre au pairs, hvor vi julehyggede og bagte småkager til den store guldmedalje. Jeg har haft en rigtig dejlig uge med mine host børn, og især den mindste og jeg knytter et stærkere og stærkere bånd.

Gårdagens samtale lød således:
"I do like you - I actually love you"
"On a scale from 0 to 10, how much do you like me?"
"100"

Jeg har det skønt lige for tiden, og elsker julen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar