tirsdag den 17. december 2013

Privat julefest og tømmermænd

Puha, hvor skal jeg starte. Der sker så meget, og det er svært at holde styr på alt det, man laver og oplever. Dagene flyder sammen og flyver afsted. Min weekend startede ud med julegaveshopping i Montgomery Mall med Caja, hvor vi fik købt mine julegaver og ellers bare hyggede os, inden vi slog vejen mod Poolesville. Lørdag aften skulle vi til privat julefest hos Cajas rige naboer, hvilket var intet mindre end vildt. Ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig, men imponeret var jeg, da vi trådte ind i et fuldt dekoreret hjem. Juletemaet var gennemført til fulde med de smukkeste dekorationer samt det flotteste juletræ og tusinde julelys. Denne julefest var den første ud af mange, så alle gæsterne skulle komme med en julekugle, som så kommer til at gå igen og igen hvert år. Stort var det! Nedenunder var der bar med privat bartender, hvor man kunne få diverse juledrinks, ovenpå var der mad til den store guldmedalje, snacks og desserter, udenfor var der placeret en isskulptur, som fungerede som "drukspil" og i garagen var der opstillet beerpong og dart. Festligt var det. Cajas hostfamilie er meget nede på jorden, hvad angår alkohol, så det gik vildt for sig. Det var sjovt, og jeg fik snakket med en masse amerikanere. Dog var fyrene rimelig offensive, og der gik ikke lang tid før, jeg var et par telefonnumre, et visitkort, et frokosttilbud samt en ufrivillig dans af en meget fuld herre rigere. Vi ramte sengen klokken seks om morgenen og tillod os selv at sove længe søndag. Over middag kørte vi til Rockville, da vi ville skøjte, men endte dog på restaurant for frokost i stedet. Tømmermændsramte Caja skulle uden tvivl have amerikansk burger og fritter, og det skulle hun da ikke snydes for dagen derpå. Om aftenen da jeg var kommet tilbage til Bethesda, tog jeg på Cheesecake Factory for at fejre Annas fødselsdag med et par andre piger. Hyggeligt og ikke mindst en godkendt weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar