mandag den 20. januar 2014

Endnu et farvel og endnu engang skolefri

Det er vist på tide at få opdateret lidt igen. I løbet af den sidste uge, har den stået på arbejde og en del træning. Fredag var det mors fødselsdag, og det var super dejligt at skype med hende dagen derpå. Snydes for en lykønskning skulle hun nemlig ikke, og det var skønt at høre, at hun rigtig blev forkælet af far og drengene. Lørdag var jeg sammen med de sædvanlige piger, hvorefter vi kørte til Potomac Mills (outlet mall) for at shoppe. Fik et gavekort til Nike i julegave, så kunne shoppe uden rigtig at bruge penge. Lækkert. Efter et par timer, var vi godt trætte, sulte og også lige det fattigere, så vi slog derfor kursen tilbage mod Bethesda. Vi skulle alle ud og spise på Cheesecake Factory for at tage afsked med Vera. Søndag mødtes jeg dog med Vera igen en sidste gang inden afrejsen. Vi var Vera, Denise og jeg som bare brugte søndagen sammen for at få sagt ordentligt farvel. Det er mærkelig at tænke på, at jeg inden for den sidste måned har sagt farvel til tre af mine piger her.  Det er hårdt.
I dag har børnene haft fri fra skole grundet helligdag - Martin Luther King Day. Dog betød det ikke det store for mit arbejdsskema. Jeg skulle først møde klokken to, hvilket gjorde, at jeg havde tid til tre timer i fitness inden start. Da jeg kom hjem fra træning, havde jeg en energisk og nærmest utålmodig dreng ventende på mig. Da jeg nåede forhaven stod min hostdad og den mindste og spillede baseball (catch), og jeg kunne så få lov til at tage over. Han havde åbenbart spurgt ind til mig hele formiddagen, da han kun ville spille hit med mig. Vi fik derfor fundet bold og bat frem, og jeg måtte jo so brilliere med mine yderst gode sportslige evner. Han morede sig. Lavede vist også sine egne regler, hvilket han snildt kunne komme afsted med på grund af min minimale viden inden for sportens verden. 17-0 og så gad jeg ikke mere. Som om det ikke var nok, var han stadig fuld af energi, da vi kom indenfor. Jeg forstår ham ikke altså. Han ville lege karate og wrestle. Grundet mit store nederlag forinden, ville jeg ikke lade ham vinde denne gang. Derfor tævede jeg ham big time. Sød barnepige hva? Denne gang måtte han opgive. Håber der går lang tid inden han vil slås igen. Ellers har dagen bare stået på hygge og kreativitet. Ikke nok med fridag i dag, har de også fridag i morgen. Lærerne har møde på skolen. Dog varsler de sne, så det kan godt være, at det ikke kun er vores skole, men alle skolerne i Montgomery, der holder lukket i morgen. Åh gud altså. Amerikanere. Dog har jeg fået pakkepost i dag. Min bikini fra Victoria's Secret kom ind af døren og med betaling af flybilletter forleden, er jeg mere end klar til Miami og Bahamas i april.

Så intelligent jeg ser ud på disse billeder. Det var lige, hvad jeg kunne finde. Fotogent er det ikke 
- I know!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar