lørdag den 11. januar 2014

Hygge og hysteriske amerikanere

Sidste fredag var der "snow off" grundet minimal sne, i dag var der "two hours delay" med begrundelsen:  emergency weather conditions. Der skulle altså være glatte veje, hvilket gav dem senere skolestart. Angående vejret regnede det kun. Det var ikke engang minusgrader. Åh gud, hysteriske amerikanere altså! Kunne have rystet på hovedet, og mine øjne kunne have rullet fem gange rundt i hovedet på mig, men ja. Med sætningen "yes okay, I see", måtte jeg kæmpe mig igennem morgenen med børnene i huset. Selvom jeg holder rigtig meget af mine hostbørn, er dagens højdepunkt altså mine børnefrie formiddage. Da jeg endelig fik fri, blev jeg hentet af Janne, hvorefter den stod på fitness. Min krop var en smule øm fra onsdagens fitness, hvor den stod på 10 km på løbebåndet, men jeg kom da igennem en times muskeltræning. Her til aften har jeg været med Svenja, Julia og en ny pige fra Schweiz, Fanny, ude at spise. Vi spiste sushi på en rigtig hyggelig restaurant i Bethesda. Ellers har ugen stået på rigtig koldt vejr først på ugen (minus 20 grader), planlægning af ferie i april med Mathilde samt roadtrip med mor i august. Jeg har mødtes med Denise og efterfølgende Veronika. Ellers har jeg bare hygget med min hostfamilie, samt startet et nyt projekt med min ældste kaldet "The Zoo of paper". Her har vi været yderst kreative og forvandlet det store spisebord i projektrummet til en zoologisk have med foldede papirsdyr. Et rigtig hyggeligt projekt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar