fredag den 31. januar 2014

Og det var så den januar måned...

... og jeg har snart været her i seks måneder. Det er ret vildt at tænke på! Nærmest uforståeligt. Den sidste uge er gået med lidt af hvert. Mandag var store fitness-dag, da vi om mandagen har hele huset fyldt med rengøringsfolk. Tre timer i fitness bestående af løb, gang, fit-class og Zumba. Jeg var færdig efter. Færdig som i død. Tirsdag var det min hostdads fødselsdag. Vi bagte ham en kage. Færdigblanding - så bliver det da ikke mere amerikansk. Han fik gaver. Jeg havde flottet mig og gav ham en bog om Danmark - for hvad giver man lige en businessmand i sin bedste alder, og som har alt? Jeg var på bar bund, men nu er han da godt klædt på, hvis han engang vælger at trække familien med om på den anden side af jorden. 
Onsdag havde de atter "two hours delay", selvom der ikke var mere sne end dagen forinden. Hvad angår amerikanere og deres forhold til sne, ja så er jeg altså stået helt af. Da børnene endelig var sendt i skole, kom Janne og hentede mig. Vi tog i fitness til holdet bootcamp (muskeltræning). I går tog jeg selv afsted, og efter en time fik jeg bekræftet, at mine ugentlige fitnessbesøg har betalt sig. Løb alle 60 minutter, hvilket blev til 6,5 miles. Det svarer til lidt over 10 kilometer. Jeg havde det fantastisk efter, det var slet ikke så slemt som forventet, og overraskende nok kunne det ikke mærkes i kroppen i dag. Jeg er imponeret over mig selv. I Danmark gik jeg aldrig i fitness af egen fri vilje, og har aldrig været en "løber-type". Thumbs up for det da! 
Da jeg kom hjem blev jeg mødt af uendeligt meget post. Tre pakker og et postkort fra søde venner og min skønne familie. Det varmede. Det var alt lige fra fødselsdagsgaver (fik helikoptertur over Gran Canyon!!), dansk slik og billeder til min scrapbook. Mor bekræftede ligeledes booking af hendes tur til sommer - glæder mig så ubeskriveligt meget til hendes besøg og vores Roadtrip på vestkysten. Om aftenen mødtes jeg med Anna bare til hygge og snak. Vi havde snakket om en Chicago tur midt marts, men det kan vist desværre ikke blive til noget. I dag har jeg  bare slappet af. Denise kiggede forbi, jeg har fået meldt mig på noget undervisning, så jeg kan få taget nogle af mine credits. Jeg har set dansk paradise (skørt, men rart med dansk tv så langt hjemmefra) og set Miley Cyrus' dokumentar. Jeg har haft en nem arbejdsdag, modtaget mere pakkepost indeholdende blandt andet magasinet "Woman" - tak søde mor! Nu har jeg kun halvanden times arbejde tilbage, der skal slås ihjel. Det kan ikke gå hurtigt nok. Anna kommer forhåbentlig over senere til hygge og film. Det ser jeg frem til. God weekend til jer derude! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar