lørdag den 26. juli 2014

I wanna show you my favorite spot: Washington DC

Fredag var vejret sindssygt godt, så vi ændrede vores planer og tog til DC, da jeg havde fri efter morgenens arbejde. Jeg havde glædet mig ufatteligt meget til at vise min mor hovedstaden, fordi jeg helt klart har et svagt punkt for denne by, og at det er en af mine favorit steder i hele USA. Hvor kommer jeg til at savne ikke bare at kunne tage en 20-minutters metrotur og dernæst befinde mig midt i smukke omgivelser bestående af mægtige monumenter, de grønneste områder, tusinde amerikanske flag, der udstråler amerikansk storhed og nationalfølelse samt en afslappende atmosfære, der bare ikke findes i andre hektiske storbyer. Dagen var perfekt - så god. Vi fik gået en masse, og jeg fik vist hende alle de skønne steder: II World War Memorial, Lincoln Memorial, Washington Monument, Jefferson Memorial, Martin Luther king Memorial, The Capitol og Korean War Memorial. Det Hvide Hus har hun til gode til onsdag, men alt andet fik hun oplevet. Billederne taler vist for sig selv!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar