onsdag den 23. juli 2014

I've been waiting for this day for so long!

Er lige vågnet, og jeg har den dejligste følelse indeni. For 352 dage siden sagde jeg farvel til min kære familie i Københavns lufthavn, inden jeg på egne ben stod til at begive mig ud - helt alene - på mit store amerikanske eventyr. I dag står den på genforening. En dag jeg har tællet ned til, lige siden jeg plantede mine fødder på amerikansk grund. Om 3 timer lander min dejlige mor i Washington Dulles Airport, hvor hun vil blive samlet op af min hostdad's chauffør for dernæst at blive kørt til mit andet hjem her i Bethesda. Jeg er så spændt og samtidig en smule nervøs (sommerfugle-i-maven-nervøs, som på en god måde). Kan slet ikke forstå at dette er dagen! Dagen som har været planlagt i uendeligheder - helt lige siden jeg bestemte mig for at tage afsted som au pair i december 2012. Tiden er fløjet afsted, selvom det til tider har føltes som om, at min mors ankomst lå ubeskrivelig langt ude i fremtiden. Nu er det nu - hvor vildt er det ikke lige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar