fredag den 4. juli 2014

Home alone

I går formiddags tog familien afsted til Long Island i beach house med min hostdad's familie - jeg var inviteret, men valgte at blive hjemme på grund af 4th of July weekend her i staterne. Jeg har nu hele huset for mig selv indtil søndag, hvilket bare er en optur i sig selv. Ingen arbejde, ingen børn - bare ro, kvalitetstid og selvforkælelse. Jeg slappede derfor af i går, smuttede til poolen, hørte højt musik, skypede, morede mig gevaldigt over Mathilde på whatsapp og tog i fitness for løb og Zumba. Jeg mødte tilfældigvis Anna der, og vi havde nogle hyggelige timer sammen. Vi havde det vildeste regnvejr - lyn og torden - i går, så nettet er røget! Virkelig dårlig timing med min weekend alene hjemme. Uheldig har man lov at være. 
Her fra morgenen af stod jeg op halv seks (jep, ved det godt. Jeg har fri). Skulle lige have ordnet nogle ting til senere, og ellers stod den på en lille løbetur i Bethesda i regnvejr. Nu vil jeg have en lille en på øjet, inden dagens travlheder!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar