fredag den 13. juni 2014

Glædeligt dansk besøg!

Torsdag hentede jeg Mathilde i lufthavnen. Mathilde og alt hendes oppakning. Vi skulle slæbe alle hendes tusinde kilo tasker hjem fra metroen, og med lange blikke fra folk samt kommentarer fra fremmede omhandlende mængden af bagage i forhold til vores kropsstørrelse, fik vi kæmpet os hjem til mit hus. Efter rundtvisning i "slottet", tog Mathilde en slapper. Senere mødte hun min familie, og alle tog simpelthen så godt imod hende. Mine børn elskede hende fra første øjeblik, og hun har klart fået tre nye bedste venner! Hvor var de altså søde. Om aftenen viste jeg hende Bethesda, og hun fik lov at prøve de berømte georgetown cupcakes. 
I dag fredag har børnene holdt fri fra skole, og har nu sommerferie. Vi var alle i zoo, og bagefter tog vi hen til poolen. Ellers fik jeg også skypet med en mulig fremtidig au pair, hvilket var en god oplevelse. Om aftenen mødtes vi alle med min hostdad til aftensmad på familiens stamrestaurant, hvilket var yderst hyggeligt. Hvor er det dejligt endeligt med god dansk selskab igen! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar