lørdag den 28. juni 2014

Pool time og ny au pair

Denne uge har stået i holdsportens tegn. Den har stået på pool alle dage i form af swim practice og swim meets. Det har været første uge med meets, og det har været sjovt at følge med på sidelinjen. Begge konkurrencer blev afholdt i vores club, hvor vi tirsdag skulle konkurrere mod Kensey og torsdag mod Washington. Begge hold var gigantiske i forhold til vores og havde virkelig gode svømmere. Tror vi tabte samlet set, men mine unger gjorde det godt. Kampånden er helt anderledes her, og det var ret vildt, da Washington teamet mødte op med holdkaptajns iført militærtøj i grå og rødlige farver. Der gik lidt bootcamp over det med syge kampråb! Det var også rigtig hyggeligt, da vi begge aftener hele familien holdte picnic der. Vi blev nemlig nødt til at bringe aftensmaden til klubben, da deres swim meets finder sted fra omkring 4-5 stykker om eftermiddagen til ni om aftenen. Sådan kommer vores uger til at se ud resten af sommeren. To dage med swim meets og fire tage med træning. Det er intens, men samtidig er det også godt at holde børnene beskæftiget.

Udover at dette er, hvad der udfylder dagligdagen pt, er der også nyheder at bringe. Vi har fundet pigen, som skal erstatte mig, når jeg om cirka en måned afslutter min tid her i det amerikanske. Nu når det endelig skal være (det bliver den sværeste afsked helt seriøst), så tror jeg, vi har fundet den helt rigtige. Jeg har det rigtig godt med det valg, min hostmom har taget, og ud af alle de match vi har haft, er jeg sikker på, at dette er det bedste. Hun er ligeledes dansker (hvilket jeg synes er betrykkende), og både ud fra det min hostmom har fortalt, det skypeopkald og de e-mails jeg selv har gjort med hende, så er jeg sikker på, at det ikke kan gå helt galt. Jeg har det lidt bedre med at forlade det hele, når jeg har fornemmelsen af, at det er en ordentlig pige, som kommer og overtager!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar