tirsdag den 10. juni 2014

It's getting close

Så kom dagen. Dagen hvor jeg vågnede op til en e-mail fra Cultural Care omhandlende min flybillet hjem. Nu kommer det altså lige pludselig ret tæt på. Dog var modtagelsen med glæde, og jeg synes det er super rart at have fået dato og klokkeslet sat på min hjemkomst. Også en smule sorgmodigt, men ingen tvivl om, at jeg glæder mig. Det var dog ikke muligt at booke mig på samme fly hjem som min mor, hvilket var en smule irriterende, eftersom jeg måneder forinden havde kontaktet organisation om mulighed for dette. De havde ikke afslået det, og jeg blev fortalt bare at anmode om samme fly. Dog har Cultural Care formået at finde et fly, der passer så godt som overhovedet muligt i forhold til mors. Vi har begge afrejse samme dag (20. august - 72 days to go). Jeg med afgang kl 8.35 pm, hende en time senere. Jeg vil så sætte mine ben på dansk grund igen i Københavns Lufthavn klokken 12.25 næste dag. Omkring to timer før mor. Jeg er spændt - virkelig. Kan næsten ikke sætte ord på det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar