mandag den 2. juni 2014

Museum class, booking of vacation, pool time and piano recital

Weekenderne flyver afsted her, og endnu en er ved ende. I går nedlagde jeg min anden ud af tre museumsklasser for at få optjent mine credits og hermed gennemført min skolegang her. Ikke det mest spændende, men jeg er snart i mål. Da jeg kom hjem, stod den på bookning af den ferie Mathilde og jeg skal på om små fjorten dage. Ja, det var ved at være oppe over, så bestilles skulle der. Det er vist ikke så svært at gætte, hvad vores næste ferie byder på, nu hvor sidste var sådan en succes. Jep! Vi tager atter på cruise. Denne gang planter vi fødderne på (hold fast på hat og briller) VERDENS største krydstogtskib "Allure of the Seas" med destinationerne Fort Lauderdale, Jamaica, Haiti og Mexico. Otte dage hvor vi bare skal rende rundt og have det skønt, og jeg glæder mig gevaldigt. Kontoen er godt nok tømt, men det er lige meget - vi lever livet til fulde!
I dag har jeg nydt formiddagen ved poolen sammen med mine hostpige og den ældste dreng. Der var ikke et øje, da vi kom, og vi havde derfor hele den private klub pool for os selv. Senere kom der dog flere mennesker, men det var overhovedet ikke crowded at all. Vildt lækkert. Vi bestilte frokost der, tog sol og badede en smule efter, inden vi smuttede hjem igen. Sidst på eftermiddagen tog vi alle til piano recital, hvor den ældste skulle fremføre klaverspil. Det er ikke længe siden, at han skiftede klaverlærer, og niveuet har godt nok forandret sig fra første fremførelse med den daværende lærer omkring juletid. Har aldrig set så små børn være så sygt gode til at spille et instrument. Hold da op! Kineserbørn alle sammen, men alligevel. Min hostdreng gjorde det også godt - er stolt af ham!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar